2012. november 6., kedd

Confessions of a Shopaholic #1

istenkém, hogy ez mennyire igaz...


Mától egy új rovattal fogok jelentkezni, méghozzá - magamat ismerve - elég sűrűn. : )) A címhez hűen itt fogom megvallani a pénztárcám ellen elkövetett bűnöket, ezzel könnyítve egy kissé a lelkiismeretemen :)

A hideg időjárásra való tekintettel, úgy döntöttem mindannyiunkra ránk fér egy kis szívmelengető shoppingolós bejegyzés, úgyhogy ma elhoztam nektek az elmúlt 2 hét áldozatait :




Nem titok, hogy a ruháim 60%-a a H&M polcairól tette át székhelyét az én kis gardróbomba, így ha vásárolni indulok  az első utam mindig ide vezet. Imádom,mert a legfrissebb divathullámok gyöngyszemeiből csemegézhetünk elérhető áron, de ha pár alapdarabra van szükségem - lásd. csini fehér póló - akkor is számíthatok rá. Szóval most is itt kezdtem a kis körutam.


Ahogy beléptem a szemem egyből rátapadt egy gyönyörű almazöld angóra pulcsira és azóta el sem váltunk, azt hiszem a télen jó barátom lesz. Hihetetlen puha, meleg és a színe eszméletlen szép...annyira örülök, hogy végre találtam valami színes, de nem rikító téli pulcsit. Bár azért nagyokat pislogtam amikor a próbafülkében megpillantottam a 6990 Ft.-os árcímkét, de nem volt mese, akkor már fülig bele voltam zúgva.

promo kép






A nacival ez már a sokadik találkozásunk és próbánk volt, de eddig valahogy soha nem éreztem úgy, hogy nekem jól állnának az ilyen magasított derekú nacik, de akkor, ott megtetszett, és 2490 Ft.-ért amúgy sem sűrűn tudok nacit venni, pláne nem ilyen gyönyörű burgundi színűt. 




Ezen kívül még égető szükségem volt egy csini, de mégis egyszerű ruhára,mert vendégeket vártam[ 3 hours left] , de a Sors megkegyelmezett és ráltaláltam egy, a boltban még isteninek tartott rucira. Amúgy semmi baj nincs vele, fel is vettem, szép is meg kényelmes is, de azért annyira nem különleges. Tanuláság: soha de soha ne vásároljunk utolsó pillanatban ruhát,mert a szükség nagy úr, és néha olyan dolgokat veszünk ilyenkor amik a "még futottak" kategóriába sorolhatók, és mindezt borsos áron. Na de ez a ruha azért nem lesz közöttük, szerintem édes, karácsonykor be is vetem :) Persze egy vastagabb harisnyára is szükségem volt a ruhához, így körbenéztem  a H&M fehérneműosztályán és egy 100 den-es borvörös harisnyára bukkantam 1290 Ft-os áron. Pipa.



És mivel a tél már a nyakunkon van nem sétálhattam el csak úgy a kötött áruk mellett, pláne, hogy ronda, narancssárga cédulák hirdették az akciót. Habzó szájjal konstatáltam, hogy az egy héttel ezelőtt megvásárolt 8-9 ezres pulcsik, kötött ruhák 2-3 ezer forintos áron tetszelegnek, méghozzá szinte minden méretben! Így hát minden mérettel, fazonnal és színnel megpakolva vonultam be újra a próbafülkébe, de végül csak egy fenyőzöld puha kötött ruhát sikerült zsákmányolnom,mivel a többi vagy szúrt, vagy majd kisütötték a szemem a neon színeikkel.




Egy nagy mosollyal az arcomon, tovább vándoroltam a Stradivarius-ba, ahol megtaláltam életem farmeringét. Ez már jó ideje rajta volt a wishlist-emen és most végre sikerült kipipálnom. Ez volt az utolsó S-es ebből a csodaszép világos színből, úgyhogy egy percig sem gondolkodtam rajta, ráadásul, ha belegondolok, hogy mennyiféleképp lehet variálni, akkor még azt is megbocsátom magamnak, hogy megvettem ezen a túlárazott 6595 Ft.-os áron.  A H&M-es ruhám és a hozzá választott harisnya ellentmondást nem tűrő hangon követelt egy bordó kardigánt, amit itt szintén szintén sikerült beszereznem 3.990 Ft.-os áron. Tudom, tudom, kissé sok ez egy őszi kardigánért, de olyan puha!





Na meg aztán, mivel eddig bőrkabátokkal és rövidebb fazonú szövetkabátokkal vészeltem át az őszi átmeneti időszakot, épp ideje volt beszereznem már egy hosszabb, lehetőleg ősszel és tavasszal is egyaránt kihasználható, hosszabb, bézs színű kabit, vagyis ballonkabátot - mondunk még ilyet amúgy? - , angolul: trench coat, talán így jobban hangzik. :) Szóval a Stradivarius ringbe szállt a kedvenc boltom címért, mivel sikerült rátalálnom az igazira. Szintén egy darab S-es volt még ebből a színből - megjegyzem tökéletes állapotban,ami ilyenkor már ritka - és hihetetlen 9990 Ft-os áron! Azért lássuk be, hogy mostanában nem sűrűn találkozunk jó minőségű kabátokkal ilyen áron, úgyhogy pirospont a Stradinak ;) 


És végül egy pár apróság a DM-ből és a Rossmann-ból vegyesen:
  • Essence Smokey Eyes Brush -  a legjobb Essence-es ecsetem,mindenki spájzoljon be belőle ;) 449 Ft.-
  •  Essence eyebrow stylist set - imádom, mivel szőke a szemöldök, ezért ez elengedhetetlen a mindennapjaimban  kb. 600 Ft.-
  • Essence - anti split nail sealer - töredezés elleni védőlakk,mert ahogy beköszönt a hideg, búcsút inthetnék a hosszú körmeimnek, ha Ő nem volna
  • Essence régi colour& go lakk: 43 where is the party - nagyon érdekes lakk, tiszta olaj színe van...egyszer lila, egyszer olajzöld, amúgy gyönyörű, de én csak estére tudom elképzelni magamon, akciósan: 299 Ft.-
  • Essence régi colour&go lakk:34 walk of fame - egyszerűen imádom, tökéletes őszi szín , mostanában csak ezt látni a körmeimen, igazi taupe szín , akciósan: 299 Ft.-
  • I love satin duo szemhéjpúder: Nr.1. - egy arany fényű és egy sötét bronz szín van benne, hétköznapra szuperek, és tényleg szatén fényük van, abszolút megérte a 199 Ft.-os árát




Ennyi lenne az első vásárlós posztom,nektek hogy tetszett? Hol szoktatok általában vásárolni? Van kedvenc boltotok? :) Ti hogy álltok az őszi/téli gardróbfrissítéssel? Azt hiszem én lassan a végére érek és egy kis shop-stop-ra van szükségem... :)

Kia











1 megjegyzés:

  1. Nyusszeeeeeer!!!:) are you plus?;) tök jó ez a cikk is! Biztos nagyon jók a rucik!!! Kis shopaholic! De mi lesz így South-East-Asia-val???:) Keep saving!!!:)
    Pusszer!
    (a legkitartóbb kommentelőd...:) (L)

    VálaszTörlés