2012. november 12., hétfő

Budget Tips




A minap az inditex üzleteinek kínálatát böngésztem, de fájó szívvel konstatáltam, hogy a téli ruhák árai nem igazán kompatibilisek azzal az összeggel amit én vásárlásra szántam. Így hát alternatív megoldás után néztem, és a már rég nem látogatott barátom, az Ebay felé vettem az irányt. 
Hazatérve belebújtam a legkényelmesebb melegítőmbe és egy bögre narancsos-fahéjas tea társaságában bekucorodtam a gépem elé.  Let’s shopping! Az első fél órában még céltalanul mértem fel a terepet, hogy na mégis mit és mennyiért osztogatnak, de pár perc böngészés után a jól ismert mosoly újra az arcomon csücsült és már javában pakolásztam a virtuális kosaramba a kis kedvenceimet. Aztán bevillant, hogy lehet, hogy nem csak én vagyok shop-stop-on és Ti is beszereznétek az itthon is fellelhető darabokat, csak éppen pár ezressel olcsóbban.


Bőrbetétes parka

 itt    kb. 8900 Ft vagy itt 


Zara ing - Zara military shirt with diamond details


itt  kb. 6650 Ft




H&M átlátszó blúz bőr zsebekkel

itt  kb. 3600 Ft


Pull&Bear műbőr szoknya - Pull&Bear fake leather skirt  

  itt kb. 4500 Ft.-  , eredeti: 7995 Ft.-




Stradivarius átlátszó blúz szegecsekkel

itt kb. 2450 Ft.-




Stradivarius farmering - Basic Denim Shirt

itt  kb. 3800 Ft.-  eredeti: 6595 Ft.-




Stradivarius szegecses farmering - Denim shirt with stud trim

itt kb. 4250 Ft.- , eredeti: itt 8995 Ft.-




Zara műbőr felső - Zara Faux Leather T-shirt


itt kb. 1800 Ft.- , eredeti: itt 9995 Ft.-

H&M szőrmemellény - H&M Waistcoat


itt kb. 4460 Ft.- , eredeti: itt kb. 9000 Ft.- 



Bershka halálfejes pulcsi


 itt kb.  4500 Ft.- , eredeti: itt kb. 6995 Ft.-




Asszimetrikus szoknya



itt  kb. 1250!!! Ft.-, sőt: 765 Ft.-




* A szállítási költségeket nem jelöltem, mert legtöbbször nem is volt, a többi esetben pedig ha ugyanattól az eladótól vásárolunk több dolgot akkor meg lehet vele beszélni, hogy egyben küldje a dolgokat és akkor a szállítási költségen is spórolhatunk.

Azért megdöbbentő, hogy mennyi márkás ruhát találunk ebay-en, sokszor az eredeti ár töredékéért.  Azt hiszem ez egy tökéletes megoldás azoknak, akik nincsenek annyira eleresztve, és hajlandóak egy-egy ruháért türelmesen várni, mert bizony sokszor 3-4 hétbe is beletelhet amíg megérkezik a kis csomagunk.

Ti hol vásároltok inkább? Van türelmetek kivárni amíg megérkeznek a várva várt darabok vagy inkább ráfizettek, de legalább azonnal magatokénak tudhatjátok őket? :) 

Kia


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése